به عاشقا میگن دیونه


به عاشقا میگن دیونه

یکم از خودمون میگیم! توام از خودت بگو؟


وبلاگ جدید

 سلام بچه ها! تو این وب میخام خاطره بنویسم! خاطره که نه کارای روزمره!

فقط دستون درد نکنه بیاید اون پایین وب عضو بشید مرسی

کم کم داره از این لوکس بلاگ خوشم میاد

حالا فعلا که خبری نیست بعدا درستو حسابی آپ میکنم!

میرم درس بخونم



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:22---29 اسفند 1390
دوسش دارم

panpan
ساعت14:04---29 اسفند 1390
سلام این لوکس بلاگ هم خل میزنه ها
میام عضو شم میگه لینک ما تو وبت نیس
میگم به جون خودم هست اون میگه نوچ


nadia
ساعت22:01---28 اسفند 1390
سلامی مجدد داداش! آباجی محترمه دستور به احداث وبلاگی متشکل از من و خودشون دادن خوشحال میشم به وبلاگ جدید من و کیمیا سر بزنی!
منتظر حظور سبزتان هستیم!
(همراه اول)


nadia
ساعت20:37---28 اسفند 1390
بابا درس خووووون! کم کم داره خوشت میاد؟؟؟ مطمئنی ؟؟؟؟ اون عجب که نوشتی گفتم بیچاره یه دل نه صد دل عاشق این لوکس بلاگ شده!!!

بهاره -- قصرعشق
ساعت16:58---28 اسفند 1390
سلام تبریک میگم
وب قشنگی میشه معلومه !


آیدا
ساعت13:56---28 اسفند 1390
سلام
من اولین آدمی بودم که جزو لینکات شدم

وبت با حال شده
خوشم اومد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: حسین | تاريخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |